Thursday, February 14, 2019

Trei cu trei

Se zice că Traian BĂSESCU s-ar fi exprimat cam așa:

- Trei de-ai mei i-au arestat pe alți trei de-ai mei.
Cei care au fost arestați erau Elena UDREA, Horia GEORGESCU și Alina BICA. Ceilalți care au făcut arestările erau Laura Codruța KÖVESI, Florian COLDEA, și Livia STANCIU.

Când am mers cândva, înainte de 1989 la Crematoriul Cenușa, am văzut urna lui Ana PAUKER și mi-am adus aminte că toată România tremura când auzea de Ana PAUKER. În final a fost și ea mazilită și a ajuns o banală urnă cu cenușă, lângă care scrie pe o etichetă nesemnificativă despre cine este vorba.
Elena UDREA, Horia GEORGESCU și Alina BICA tăiau și spânzurau în epoca BĂSESCU, încât toată lumea se mira că nu știau unde să se oprească din răul pe care-l făceau în calitate de unelte ale regimilui pe care l-au instaurat și îl slujeau cu ardoare.
Laura Codruța KÖVESI, Florian COLDEA, și Livia STANCIU de pe înaltele lor poziții erau înhămați la lupta împotriva corupției, lupă căreia le-au căzut victime ostașii Elena UDREA, Horia GEORGESCU și Alina BICA.
Cum nimic nu este veșnic, era BĂSESCU s-a încheiat la finele anului 2014 și cu ea s-au dus pe apa sâmbetei năravurile instaurate și destinele tuturor camarazilor de drum s-au schimbat radical.

Elena UDREA și Alina BICA sunt fugare în Costa Rica și așteaptă să reintre la pârnaie.
Horia GEORGESCU a intrat într-un con de umbră și spune foarte puține.
Florian COLDEA s-a pensionat rapid și predă pe la universități din provincie.
Laura Codruța KÖVESI este chemată azi 15 februarie 2019 să dea cu subsemnatul la parchet.
Livia STANCIU este judecător constituțional și așteaptă cu înfrigurare cum curge istoria năvalnică.
Azi 15 februarie 2019 comemorez ziua de naștere a tatălui meu Tudor și a conducătorului meu de doctorat Ludovic TÖVISSI.

(15 februarie 2019)

No comments:

Post a Comment