Thursday, February 28, 2019

Greta GARBO și statutul ei de divă

Aici pe malul Dâmboviței este foarte greu de acceptat statutul de divă, mai ales că se dau accepțiuni provinciale pentru foarte multe concepte. La noi, până și statutul de vedetă este caricaturizat. Orice individă care și-a pus botox și și-a ajustat bustul, deja e vedetă, chiar dacă abia silabisește pe cartea de abecedar.
Trebuie spus că a existat cândva o actriță numită Greta GARBO, care a influențat decisiv arta cinematografică. Istoria cinematografiei i-a rezervat capitole întregi. Greta GARBO a avut statutul de divă, ceea ce a însemnat că:
- era dorită să apară în filmele multor regizori,
- căpătase dreptul de a refuza roluri,
- condiționa partenerii alături de care juca,
- avea tarife corespunzătoare,
- genera un succes de casă fantastic.
În conștiința publicului, Greta GARBO însemna talent, expresivitate și mai ales o privire plină de semnificații, căci chipul ei era de o tristețe cum nu se mai văzuse. Greta GARBO era celebră chiar în perioada filmului mut și apariția sonorului i-au creat probleme, deși a realizat filme vorbite. Totuși, marile ei roluri au fost pe vremea filmului mut.
Nu degeaba am scris acum despre Greta GARBO, căci lumea nu înțelege că în lumea justiției s-a detașat cu mult mai mult decât își imaginează vulgul, o persoană, care are statututl de divă, iar Europa este la picioarele ei. Deocamdată este greu de explicat fenomenul KOVESI, căci despre el este vorba. Ceea ce trebuie reținut este doar faptul că ea, asemeni lui Greta GARBO care umplea ecranul cu prezența sa, KOVESI face valuri nu numai în lumea specialiștilor, cât mai ales în rândul celor care au cele mai mari așteptări în lupta cu corupția sistemică. Și fenomenul Greta GARBO și cel al lui Laura Codruța KÖVESI presupun existența unei aure generată de particularitățile personalităților lor. Ele au un public al lor atras ca un magnet de tot ceea ce fac, cum vorbesc,  cum știu să tacă și mai ales când știu să tacă.


(28 februarie 2019)

1 comment:

  1. Am experienta imediat rezultatul in termen de 3 zile de partea de farmec ortografie lansat in numele meu de catre un spioncaster Dr.oduduwa, am fost in cautarea disperata pentru o solutie instant pentru a aduce inapoi partenerul meu ex iubire. Am încercat atât de multe alte canale de vrăjitorie online, niciunul nu a putut să mă ajute, până când un prieten de-al meu Theresa ma sfătuit să contactez mai degrabă o adevărată vrăjitoare dragoste Oduduwa, i-am dat o ultimă încercare de a trimite un mesaj pentru a contacta adresa Dr.Oduduwa prin e-mail de mai jos:

    {Dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}

    Astăzi mă bucur foarte mult să spun că povestea relației mele de dragoste sa schimbat pentru totdeauna. Ex-soțul meu se întoarce acasă ieri după câteva luni de separare. Dr.Oduduwa dragoste vraja farmec este real puternic de lucru instantaneu în termen de 3 zile de activare porc vraja dragoste. funcționează ca o magie pentru mine să restaurez înapoi iubirea pierdută și încrederea în casa căsătoriei. Îmi recomand foarte mult canalul de vrăjitorie Oduduwa tuturor celor care doresc să se împace cu ex iubirea, vraja de iubire pentru a-ți face partenerul de dragoste îngrijirea și vraja magică să găsească o nouă iubire adevărată. imediat refacerea rezultatului iubirii pierdute și a încrederii în căsătorie, am sfătuit cu sinceritate să trimiteți mesajul către personalul Oduduwa WhatsApp nr: +79268011965

    ReplyDelete