Wednesday, February 20, 2019

Careul magic

La Barcelona, în exteriorul Sagradei familia, cine analizează cu mare atenție va vedea careul magic. Adunând cifrele pe linie, pe coloane sau pe diagonale, se obține 33, exact vârsta Mântuitorului Iisus CRISTOS.  Eu am cumpărat de acolo un breloc.



Chiar am pe site-ul meu o aplicație care permite generarea de careuri magice dacă este dată valoarea sumei. Sunt situații când acest careu magic nu se generează, căci nu orice număr se descompune încât să dea așa ceva.

(20 februarie 2019)

2 comments:

  1. Am experienta imediat rezultatul in termen de 3 zile de partea de farmec ortografie lansat in numele meu de catre un spioncaster Dr.oduduwa, am fost in cautarea disperata pentru o solutie instant pentru a aduce inapoi partenerul meu ex iubire. Am încercat atât de multe alte canale de vrăjitorie online, niciunul nu a putut să mă ajute, până când un prieten de-al meu Theresa ma sfătuit să contactez mai degrabă o adevărată vrăjitoare dragoste Oduduwa, i-am dat o ultimă încercare de a trimite un mesaj pentru a contacta adresa Dr.Oduduwa prin e-mail de mai jos:

    {Dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}

    Astăzi mă bucur foarte mult să spun că povestea relației mele de dragoste sa schimbat pentru totdeauna. Ex-soțul meu se întoarce acasă ieri după câteva luni de separare. Dr.Oduduwa dragoste vraja farmec este real puternic de lucru instantaneu în termen de 3 zile de activare porc vraja dragoste. funcționează ca o magie pentru mine să restaurez înapoi iubirea pierdută și încrederea în casa căsătoriei. Îmi recomand foarte mult canalul de vrăjitorie Oduduwa tuturor celor care doresc să se împace cu ex iubirea, vraja de iubire pentru a-ți face partenerul de dragoste îngrijirea și vraja magică să găsească o nouă iubire adevărată. imediat refacerea rezultatului iubirii pierdute și a încrederii în căsătorie, am sfătuit cu sinceritate să trimiteți mesajul către personalul Oduduwa WhatsApp nr: +79268011965

    ReplyDelete
  2. VRAJI PUTERNICE:
    ÎMPĂRTĂM MĂRTURIA ACESTEI PENTRU TOȚI SUFERĂ ÎN RELAȚIA, CĂSĂTORIA SAU VIAȚA PERSONALĂ, DEoarece ESTE O SOLUȚIE. NUMELE MELE ESTE RITA Berry, SOȚUL MEU M-A PĂRĂSAT ȘI 2 COPII NOȘTRI PENTRU O ALTĂ FEMEIE DE 3 ANI. Am încercat să fiu puternic doar pentru copiii mei, dar nu puteam controla durerile care îmi chinuiesc inima. Eram rănit și confuz, aveam nevoie de ajutor, așa că am făcut o cercetare pe internet și am intrat într-un forum unde am văzut BUNA LUCRU A DR OGUNDELE, un mare CASTER VELL care a ajutat oamenii anterior. L-AM CONTACTAT ȘI A RĂSPUNS VRAJA PENTRU MINE, SPRE SURPRIZA MEA DUPĂ 24 DE ORE, SOȚUL MEU S-A ÎNTORNIT ACASĂ ȘI ÎM CERĂ IERTAREA, DR OGUNDELE ESTE UN OM PUTERNIC ȘI VRAJA SĂ FIE NECĂUDECĂ, DACĂ VREȚI NICI O SORIE DE AJUTOR, SFATUIȚI-VĂ CĂ L-AȚI CONTACT URGENT PE WHATSAPP SAU CHAT VIBER: +27638836445. DR OGUNDELE ESTE ADEVĂRAT, MULȚUMIM CĂ M-A AJUTAT.

    ReplyDelete