Saturday, February 2, 2019

Cea de-a III-a plăcere vinovată

Anunțam că am niște păceri vinovate, din care am enumerat două. Am mai spus că o voi detalia și pe cea de a III-a. Eu nu știu să dau în cărți, deci nu am plăcerea vinovată de a ghici în cărți. Eu nu dau în bobi, deci nu am plăcerea vinovată de a gici în bobi. Cândva am făcut un curs de management politic și de atunci mă joc și eu, reușind să dau niște scoruri, cu mult timp înainte de a se produce faptele. Aici pe acest blog am anunțat unii câștigători cu mult înainte de a avea loc competițiile sportive, artistice sau electorale. Am mai zis eu și despre alte lucruri, unii s-au mirat și când au văzut că așa s-au derulat lucrurile, m-au întrebat cum de am știut, crezând că ghicesc în cărți, în bobi sau în mai știu eu ce. De fapt eu am făcut niște calcule sau am pus pe două coloane niște asteriscuri în dreptul unor caracteristici puse pe coloana cea mai din stânga. Am făcut intersecția și am calculat un indice, care dacă era mai mare ca 0,78 a rezultat că între cele două coloane sunt asemănări suficiente să se concluzioneze fără a se greși prea mult că o anumită ipoteză se verifică. Prin anul 2010, mai ales prin primăvară am zis ceva despre statul mafiot și anumite persoane se uitau la mine ca la felul 15. După ce fostul președinte Traian BĂSESCU a spus cu gurița lui ceva despre statul mafiot, am trăit acea plăcere vinovată că nu am dat-o-n bară. Nu a fost prima dată. Acum, pe tapet al alt cuvânt și cum se conturează lucrurile, peste câțiva ani precis voi avea dreptate, deși acum mi se întâmplă un lucru ciudat, căci sunt privit ca un extraterestru. Să nu uităm numărul numărul 71 ca sumă dindouă numere pare, a unui pătrat perfect și a două numere prime. Atât.

(02 febriarue 2019)


No comments:

Post a Comment