Friday, February 22, 2019

Cel mai bun poet

România a avut, are și va avea nenumărați poeți, unii mai buni, alții mai puțin buni, iar alții penibili. Prin cel mai bun poet înțeleg poetul care:
- scrie versuri care să-mi placă,
- nu face compromisuri în arta lui,
- evită să fie poet de curte,
- publică poeme interesante,
- are ceva de spus prin poemele sale,
- aduce noutate în ceea ce scrie,
- este cultivat și recită frumos,
- nu face pe atoateștiutorul,
- nu se autointitulează poet național,
- evită să lingușească și să fie lingușit,
- are înălțime morală de excepție,
- își iubește poporul și istoria lui,
- trăiește pentru a fi alături de poporul lui,
- nu se refugiază în turnul de fildeș,
- se implică în viața cetății,
- recunoaște valoarea unor mari înaintași,
- nu-i neagă pe poeții din jur și-și vede de treabă,
- nu scrie ode doar pentru a fi simbriașul cuiva,
- are un ideal și luptă pentru el.
Nu se va confunda cel mai bun poet cu cel mai mare poet. În plus, când vorbesc de cel mai bun poet, mă voi referi la cel mai bun poet de azi sau la cel mai bun poet contemporan sau cel mai bun poet dintre cele două războaie sau la cel mai bun poet al epocii comuniste sau la cel mai bun poet romantic și tot așa, existând posibilitatea de a găsi criterii de filtrare care să satisfacă ierarhizări cât mai precise.
În niciun caz, poetul care dedică poeme deșănțate iubitului conducător sau care gâdilă pe mai marii zilei pentru a-și publica versurile în limbi străine, nu este cel mai mare poet.
În niciun caz, poetul care-și clamează disidența falsă, când în realitate lingea clanțele puterii, nu este cel mai mare poet, căci versurile lui, este obligatoriu să fie în concordanță cu moralitatea sa.
În niciun caz, poetul care nu este alături de poporul lui, căci intelectual considerânduse, se poziționează arbitrar deasupra celor care în mod firesc i-ar fi cititori, dacă volumele sale ar fi publicate nu doar pentru a fi date la topit.


(22 februarie 2019)

1 comment:

  1. Am experienta imediat rezultatul in termen de 3 zile de partea de farmec ortografie lansat in numele meu de catre un spioncaster Dr.oduduwa, am fost in cautarea disperata pentru o solutie instant pentru a aduce inapoi partenerul meu ex iubire. Am încercat atât de multe alte canale de vrăjitorie online, niciunul nu a putut să mă ajute, până când un prieten de-al meu Theresa ma sfătuit să contactez mai degrabă o adevărată vrăjitoare dragoste Oduduwa, i-am dat o ultimă încercare de a trimite un mesaj pentru a contacta adresa Dr.Oduduwa prin e-mail de mai jos:

    {Dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}

    Astăzi mă bucur foarte mult să spun că povestea relației mele de dragoste sa schimbat pentru totdeauna. Ex-soțul meu se întoarce acasă ieri după câteva luni de separare. Dr.Oduduwa dragoste vraja farmec este real puternic de lucru instantaneu în termen de 3 zile de activare porc vraja dragoste. funcționează ca o magie pentru mine să restaurez înapoi iubirea pierdută și încrederea în casa căsătoriei. Îmi recomand foarte mult canalul de vrăjitorie Oduduwa tuturor celor care doresc să se împace cu ex iubirea, vraja de iubire pentru a-ți face partenerul de dragoste îngrijirea și vraja magică să găsească o nouă iubire adevărată. imediat refacerea rezultatului iubirii pierdute și a încrederii în căsătorie, am sfătuit cu sinceritate să trimiteți mesajul către personalul Oduduwa WhatsApp nr: +79268011965

    ReplyDelete