Thursday, February 7, 2019

FIREA, mă plictisești!

Gabriela VRÂNCEANU FIREA e primar general al capitalei de aproape 3 ani și n-a bătut un țăruș pentru a face fundația unui spital sau a unei clădiri, în schimb trăncănește fără rost.
FIREA, mă plictisești!
Gabriela VRÂNCEANU FIREA e primar general al capitalei de aproape 3 ani și doar a organizat concerte de slabă calitate, a aprins beculețe de Crăciun, în schimb trăncănește fără rost.
FIREA, mă plictisești!
Gabriela VRÂNCEANU FIREA nu ratează niciun prilej de a-l ataca pe Liviu DRAGNEA, în tot felul de probleme și trăncănește fără rost.
FIREA, mă plictisești!
Săraca Gabriela VRÂNCEANU FIREA nu-și dă seama că s-a făcut de râs. Dacă venea cu o realizare oarecare, precis lumea se uita în gura ei. Să stai primar 3 ani și să nu se vadă nimic în urma ta, este clar că ea nu are performanță. Nici nu avea de unde să se vadă că are performanță. VIDEANU avea afacerea cu marmura, care era de succes și a tratat primăria ca pe simplul lui partener de afaceri. El centra, el dădea cu capul. OPRESCU era chirurg, deci știa să înceapă un lucru concret și să-l și termine, căci chirurgul nu-și lasă pacientul deschis și pleacă la curve. Numai așa se explică finalizarea podului Grant și podul de la Mihai Bravu. El era un pericol și de aceea l-au păpat colegii lui de partid, ducându-l spre cătușe.
Gabriela VRÂNCEANU FIREA ar trebui să știe că:
- ciorba de burtă nu se reîncălzește,
- un fel de mâncare reptat aduce saturația,
- discursul monoton enervează,
- lipsa de rezultate o compromite,
- uzura morală este ireversibilă.
În consecință, aparițiile lui Gabriela VRÂNCEANU FIREA îmi amintesc de cuvântările lui Nicolae CEAUȘESCU și de bancurile cum că și fierul de călcat când este băgat în priză, tot vocea lui se auzea. Acum bagi fierul de călcat în priză, o auzi pe Gabriela VRÂNCEANU FIREA atacându-l pe Liviu DRAGNEA. Dai drumul la televizor pe orice program, o auzi pe Gabriela VRÂNCEANU FIREA atacându-l pe Liviu DRAGNEA. Vrei să faci mâncare, când oala începe să fiarbă, o auzi pe Gabriela VRÂNCEANU FIREA atacându-l pe Liviu DRAGNEA. Tragi apa la closet, o auzi pe Gabriela VRÂNCEANU FIREA atacându-l pe Liviu DRAGNEA.
FIREA, mă plictisești, mă plictisești, mă plictisești, mă plictisești, mă plictisești!





(07 februarie 2019)

No comments:

Post a Comment