Monday, February 11, 2019

Expozițiile de dragul expozițiilor

Se fac expoziții de calculatoare, de mobilă, de autoturisme, de lenjerie, de echipamente medicale, de microcentrale, de materiale de construcții, de sticlărie, de vase de menaj și de elemente de optică.
Expozițiile au ca obiectiv:
- anunțarea ultimelor noutăți,
- reunirea de producători specializați,
- reclamă de produse,
- încheiere de contracte,
- sensibilizarea publicului,
- vânzări directe.
Expozițiile de dragul expozițiilor au loc doar pentru a fi arătate produse, iar cei care le produc nu dau explicații, nu au materiale promoționale sau sunt extrem de aroganți, disprețuitori și scârboși. Am văzut pe unii care lucrau în fier forjat și se purtau mizerabil atunci când au fost întrebați asupra unui produs. Alții care lucrau în sticlă s-au dovedit de-a dreptul stupizi și aroganți când am discutat cu ei despre producerea unor degetare artizanale de serie mică așa cum se produc la Murano, arătând un degetar făcut în celebra localitate.
Foarte multe dintre expozițiile de la noi sunt făcute de dragul expozițiilor pentru că toți care expun plătesc, iar organizatorul își urmărește profitul lui și nu eficiența, pe catre o transferă exclusiv celor care expun, dar care de regulă nici ei nu sunt interesați în a face lucruri spectaculoase prin participări la expoziții, ei având cu totul alte interese decât politicile de marketing real.


(11 februarie 2019)

No comments:

Post a Comment