Sunday, March 22, 2020

Alo, Ion ȚIRIAC, unde ești, bre?

Ion ȚIRIAC este una din fostele noastre glorii ale tenisului. În tinerețea mea am fost entuziasmat de meciurile în care el a jucat. Am suferit când ȚIRIAC și NĂSTASE au pierdut șansa de a aduce pentru prima dată salatiera la București în meciurile de Cupă DAVIS între echipele României și USA.
Acum, Ion ȚIRIAC este miliardarul autentic al României. Cred că e supărat din cauză că a fost pus să demoleze pationuarul de la Otopeni.
România trece printr-o perioadă grea. Se fac eforturi uriașe pentru a trece de momentele dramatice ale autoizolării, caractineri și tratamentelor de COVID 19.
Acum mai mult ca niciodată este nevoie de contribuția fiecăruia dintre noi, fiecare cu ce suntem în stare.
Mă așteptam să aud că Ion ȚIRIAC s-a implicat și el în a ajuta pe concetățenii lui cu ceva, nu cu mult, ci cu ceva, acolo, prin care să se simtă că este alături de oamenii simplii, încercați și triști. Nu am auzit nimic. Credeam că a și pus mâna pe telefon și a vorbit cu vreunul dintre magnații lumii pentru a urgenta trimiterea spre Ro a materialelor de strictă urgență în lupta spitalelor cu COVID 19.
Alo, Ion ȚIRIAC, unde ești, bre?

(22 noiembrie 2020)

No comments:

Post a Comment