Monday, March 16, 2020

În sfârșit, medicii snt respectați!

Poporul român este un popor care nu respectă nimic. Acum a venit vremea ca meseria care asigură viața oamenilor prin tratamente, diagnostice, operații sau consulturi, să fie respectată.
Am văzut medici jigniți.
Am văzut medici bătuți.
Am văzut medici în cătușe.
Am văzut medici blamați.
Am văzut medici marginalizați.
Am văzut medici în pușcărie.
Am văzut medici sărăciți.
Am văzut medici puși la colț.
Am văzut medici arătați cu degetul.
Am văzut medici bârfiți.
Am văzut medici uniliți.
Și toate acestea s-au petrecut sub privirile îngătuitoare ale:
- noastre,
- politicienilor,
- guvernanților,
- televiziunilor.
Iată că acum, toți ochii sunt ațintiți asupra doctorilor ARAFAT, RAFILA, STREINU-CERCEL, dar și a altora care acum veghează ca nenorocirea care s-a abătut asupra noastră, COVID 19, să nu scape de sub control. Medicii arată că această profesie este deasupra magistraților, deasupra dezvoltatorilor de locuințe, deasupra prestatorilor de servicii din turism și comert, deasupra parlamentarilor, deasupra tuturor celor care se cred în mod nejustificat cei mai importanți, căci medicii sunt cei care apără viața.
Onoare medicilor, acești eroi ai noștri, în ziua de azi!

(16 martie 2020)

No comments:

Post a Comment