Sunday, March 15, 2020

Elevul BULĂ devenit politicianul BULĂ

Vineri 13 martie 2020 am auzit explicația halucinantă a lui Florin CÎȚU care și-a depus mandatul că nu accepta să devină premier prin votul PSD-iștilor pe care-i detestă cu voioșie, hotărâre, abnegație și elan partinic.
Atunci mi-am adus aminte de elevul BULĂ, repetentul elev BULĂ care apărea în bancuri în ipostazele cele mai haioase, dintre care unele erau de un ridicol funciar, ademenitor, sublim și revoluționar, căci logica lui răsturna cele mai elementare și convingătoare ipoteze, pe care viața le validase de o mie de ori, în timp ce raționamentele lui fluide, învolburate picau la xcea mai ușoară adiere de vânt, căci sâmbătă 14 martie 2020, Parlamentul cu voturile PSD-iștilor odioși, detestați, primitivi, hoți, redundanți și mai ales aberanți, a reușit să facă trecerea guvernului ORBAN al 1.000.000.000.000.000-lea. Stau și mă întreb cât de puțină inspirație să ai ca în loc să taci și să înghiți în sec pentru că ți-a zburat  de sub nas șansa de a fi premier, una la un catralion,  să ieși să spui gogoașa aceea cu inacceptabilitatea ta de a te baza pe voturile dușmanului tău, ca a treia zi tocmai acest lucru să se întâmple.
Se vede treaba că un prieten al meu a avut dreptate când mi-a spus apostrofându-l pe un coleg de-al nostru:
- Băi, Ivanușca, să știi și tu, băi, că sluga nu va fi niciodată boier!
Nu știu dacă chiar așa mi-a zis, nu știu dacă am identificat eu cine e sluga, dar cu siguranță știu cine nu sunt boierii.


(16 martie 2020)

No comments:

Post a Comment