Thursday, March 26, 2020

Din nou despre prostia omenească

Dacă avem curiozitatea să urmăm indicațiile celor care spun că ne oferă niște posibilități de a scăpa de monotonie, punându-ne la dispoziție niște înregistrări ale unor spectacole sau vizite virtuale în muzee, avem surpriza să fim obligați să instalăm programul ADOBE, despre care unii spun că nu prea e gratis, iar alții spun că nici ușor nu este de instalat.
Este cunoscut faptul că furnizorii de cultură precum Metropolitan Opera  sau Opera din Paris fac acest lucru direct și la obiect. La noi, nu scapă nimeni prilejul de a da cu bâta-n baltă.
Având in vedere că am ce vedea pe YOUTUBE, nici nu mă voi mai obosi să caut ceva aici pe intern, căci consider umilitoare formulele adoptate de instituțiile de cultură în cârdășie cu administratorii de portaluri, chiar în aceste clipe grele pentru oamenii care stau în care. 
Ceea ce este trist este altceva: cele mai multe teatre și muzee sunt de stat, dar se comportă ca și cum ar fi privatizate, în. ceea ce privește goana după profit. dacă aș fi întrebat, despre banii pe care-i dau ca impozit aș direcționa 50% pentru învățământul claselor I-VIII și 50% pentru sistemul medical, ceilalți nu ar primi de la mine un sfanț, căci ar trebui să muncească, nu să mă umilească pe banii mei, nici în administrație, nici în cultură, nici în transporturi. Dacă ar face autostrăzi, ori de câte ori aș folosi autostrada, pentru că nu am contribuit, aș plăti taxa de drum. dar acum plătesc și nu primesc nimic în schimb. Ba mai mult, sunt și umilit că nu am cum să vizitez nici colcția ZAMBACCIAN, nici colecțiile, nici muzeul PALLADY. OK, am înțeles!





(26 martie 2020)

No comments:

Post a Comment