Sunday, March 1, 2020

Honoré de BALZAC și niște adevăruri

Citeam pe când eram elev de liceu cărți scrise de Honoré de BALZAC. La un moment dat într-un volum de nuvele am găsit una în care se povestea despre existența unei cooperative care angaja femei foarte urâte pe care le închiria unor femei urâte. Femeile urâte care ieșeau pe stradă însoțite de femei foarte urâte, păreau ceva mai frumoase.
Am găsit și eu un exemplar din politica noastră de top și sunt pe punctul de a-mi depune documentația să fac o firmă în care am să angajez femei foarte urâte. Un exemplar îl am. Pe respectiva o voi pune să însoțească alte femei ceva mai urâte, pentru a părea mai frumoase. Sunt sigur că televiziunile mă vor asalta și dacă profitul va fi de undeva 1.000% pentru început, cu timpul va exploda. 
Sunt situații în care nici bisturiul nu salvează lipsa de frumusețe naturală, iar artificiile nu fac altceva decât să accentueze urâțenia unora dintre subiecții care au poposit pe mesele de operații estetice.


(01 martie 2020)


No comments:

Post a Comment