Wednesday, March 11, 2020

Am fost contemporan cu Lucian BOLCAȘ

Despre avocatul Lucian BOLCAȘ am avut numai cuvinte de laudă pentru că tuturor problemelor li se ofereau răspunsurile cele mai potrivite. Tonalitatea abordărilor sale erau exemplare și le-am urmărit cu mare atenție.
Tot timpul, imaginea avocatului Lucian BOLCAȘ era aceea de mare boier, cu educație aleasă, care știa să vorbească cu oamenii de toate categoriile, știa să sfătuiască și să ofere soluțiile cele mai potrivite.
I s-a adresat lumea cu apelativul de maestru, în mod întemeiat, căci el era un adevărat maestru prin:
- cunoștințele pe care le oferea,
- apropierea față de nevoiași,
- atitudinea față de cei nedreptățiți.
L-am văzut de multe ori la Tv vorbind la tribuna Parlamentului, în adunări publice și șuând atitudine în chestiuni deosebit de sensibile. Am văzut politicieni care l-au marginalizat fățiș, mai ales atunci când a fost propus să fie judecător la CCR.
Lucian BOLCAȘ a fost o mare personalitate a acestui popor. Este considerat de cei care au vorbit despre el ca fiind un mare român, un mare patriot.


(11 martie 2020)

No comments:

Post a Comment