Tuesday, March 17, 2020

Insultarea inteligenței

Până zilele trecute nu am înțeles cum vine cu insultarea inteligenței. La auzirea unei sintagme mi-am zis că inteligența mea a fost insultată.
Zilele trecute, în loc de industria de turism unde se includ bănuiesc hoteluri, restaurante și locuri de agrement, s-a folosit sintagma de industria ospitalității. Nu mi s-a părut până atunci ceva mai nepotrivit, mai oribil și mai dezgustător ca această sintagmă.
Cum mama dracului să numești ospitalitate ce ți se întâmplă în hotelurile, restaurantele și locurile de agrement de la noi?
Să spun că la Cota 2000 acum câțiva ani nu s-a putut bea un ceai și niște copilași plângeau de foame că nu se găseau acolo nici măcar biscuiți?
Să spun că la un restaurant am cerut mujdei neapos și mi s-a spus că așa li se aduce?
Să descriu lenjeria de la un hotel din Bușteni care era ruptă și murdară?
Să comentez cappcuccino de pe Dorobanți făcut din prafuri și vândut cu preț de 40 de ori mai mare?
Să vorbesc despre diferența de calitate dintre produsul făcut acum două zile și cel de azi?
Să reamintesc cum se decongelează mâncarea ce ți se pune în farfurie?
Să arăt cum au fost ajustate prețurile când au fost date voucherele?
Să mi se dea o explicație de ce gunoiul nu se ridică zilnic la 4 stele?
Să-mi răspundă și mie cei ce punau și opțiunea vinului la pahar?
Să primesc o explicație la cum oricine in industrie așteaptă ciubuc nejustificat?
Să știu și eu de ce sunt locații unde plățile se fac doar cash, e cumva legat de evaziune?
Să ni se spună că au scăzut prețurile atunci când s-a redus TVA-ul în turism...
Așă că, ciocul mic cu industria ospitalității! Mai întâi trebuie făcute schimbări radicale la nivelul fraților lor bulgari și abia după aceea să se împopoțoneze cu această titulatură de industrie a ospitalității.



(17 martie 2020)

No comments:

Post a Comment