Friday, September 20, 2024

Vai, ce de oameni mici!

La canalul Tv Antena 3, moderatorul Mihai GÂDEA are o emisiune intitulată Sinteza zilei, unde de la un timp, sunt prezentați candidații la prezidențialele din toamna-iarna anului 2024 și acolo vin suporterii acestora și acordă note. Am observat cum suporterii provenind din partidul de unde este candidatul, acordă propriului candidat note foarte mari, dar am observat cum suporterii acordă note foarte mici acelor candidați care provin din alte partide decât partidele de unde sunt ei.
Este clar că în toate cazurile vorbim de oameni cu caractere foarte mici, exact cum sunt politicienii dâmbovițeni, luați la grămadă, din moment ce despre obiectivitatea lor nu ai cum să vorbești, datorită subțirimii argumentelor care curg sub forma unor torente de neoprint, atunci când purced la justificarea acelor note mai mult decât bizare pe care ei le acordă adversarilor politici. Am văzut cum unui i s-a acordat note de la 1 la 10 pentru exact același interviu prezentat de Mihai GÂDEA într-o seară. Stau și mă minunez cât de lipsiți de capacitatea de apreciere sunt cei ce-i reprezintă pe candidați dacă fac astfel de evaluări, lipsite de orice urmă de citerii de obiectivitate. Nici nu mă miră de ce legile pe care respectivii le dau, dacă sunt parlamentari, sunt atât de deficitare, cum nu mă miră dacă articolele eleaborate de ei sunt jalnice, dacă sunt jurnaliști și nici domeniile pe care le conduc merg atât de prost, dacă sunt cu oarece funcții prin statul din spațiul carpato-danubiano-pontic.

(21 septembrie 2024)

No comments:

Post a Comment