Sunday, September 1, 2024

Ana, Mihai e prea bun pentru tine!

Când o văd pe concurenta Ana de la showul de televiziune MIREASA sezonul al X-lea cum se manifestă, mă apucă jalea, căci această concurentă se crede cu mult peste Angelina JOLIE, mai ales din punct de vedere al carierei și al statutului socio-financiar, deși în realitate lucrurile stau cu totul altfel, din moment ce suma de 40.000 de euro este pentru ea un vis mult prea frumos. Ea se afla într-o cunoaștere cu concurentul Mihai, băiatul despre care eu am o impresie foarte bună, mai ales că are:
- vorba măsurată,
- caracter,
- trăsături de sportiv,
- atitudine,
- educație de bărbat adevărat.
Când am văzut-o ce calcule aiurea și-a făcut această concurentă de a luat distanță față de Mihai, fără să aibă curajul să spună cu subiect și predicat că Mihai nu este:
- prinț,
- miliardar în euro,
- medic estetician,
am considerat și consider că Ana nu este asumată și că a greșit locul unde se află, din moment ce standardele ei sunt cu mult peste ceea ce Mihai oferă, deși ea nu oferă mai nimic pentru că nu am înțeles că are o meserie care să-i asigure în viitorul apropiat un premiu NOBEL în medicină, în fizică, în literatură sau pentru pace sau să zicem un loc în Wikipedia pentru vreo descoperire epocală în mecanica cuantică saqu într-o ramură a matematicii. Un pic de realism nu i-ar strica acestei concurente care este un om ca noi toți ceilalți și care ar trebui să considere că Mihai este un om de calitate, un om de toată isprava.




(01 septembrie 2024)

No comments:

Post a Comment