Sunday, September 15, 2024

Ciudățenii mioritice: LISTELE PERALE

Era o emisiune de televiziune a unui jurnalist numit GAIȚĂ, care punea întrebări unor inși, iar aceștia dorind să arate cât de deștepți sunt se dădeau în stambă, arătând de fapt cât de penibili sunt. 
Mi-am zis să văd și eu ce și cum la un examen de Structuri de date, pe care-l aveam cu o grupă de studenți de la Secția Informatică Economică. Am formulat subiecte și printre ele am strecurat și subiectul despre LISTELE PERALE.
Cânt am citit lucrările scrise și mai ales rezolvările date de studenți la subiectul cu LISTELE PERALE, mi-am dat seama că și studenții de la Secția de Informatică Economică sunt români și deci au comportamentul tipic celor din spațiul carpato-danubiano-pontic, prin care scot idei și din piatră seacă. LISTELE PERALE nu există și un student onest, trebuia să scrie că nu cunoaște acest subiect și primea punctajul acordat pentru respectivul subiect. Dar studentul mioritic a bătutu câmpii cu grație și nu a obținut punctajul.
Când am discutat notele cu studenții, aceștia s-au mirat că au căzut în capcană și unii mi-au zis că au fost tentați să scrie că nu cunosc subiectul, dar pentru a nu se face de râs au scris și ei ce le-a trecut prin cap, făcându-se de râs în acevăratul sens al cuvântului.

(15 septembrie 2024)

No comments:

Post a Comment