Monday, September 16, 2024

Pârâciosul

Acum foarte mulți ani, am auzit următorul banc: un bărbat mergea în autobuzul 133 și a venit lângă el un tip și i-a zis:
- Încornoratule!
Omul a luat-o ca pe o glumă. Numai că a doua zi, pe când mergea cu același autobuz 133, lângă el  același tip și i-a zis:
- Încornoratule!
Când a ajuns acasă, bărbatul i-a zis soției:
- Dragă, nu știu ce se întâmplă, dar de două zile în autobuzul 133 când mă îndrept spre servici, se apropie de mine un tip și-mi zice încornoratule.
Soția se uită la el și nu zice nimic. În următoarea zi, vărbatul era în autobuzul 133 și mergea spre serviciuș Se apropie de el tipul și-i zice:
- Pârîâciosule!
De acest banc mi-am adus aminte ieri 16 septembrie 2024 urmărind pe canalul Tv Antena 1 un episod din showul MIREASA sezonum al X-lea, când am văzut cum se perindau bărbații concurenți în fața camerei de luat vederi pentru a-l pârî pe GABRIEL, dar și cum mergea GABRIEL să-i pârască pe ceilalți concurenți de cum se comportă cu el. Un veritabil circ ieftin de oameni imaturi.

(17 septembrie 2024)

No comments:

Post a Comment