Monday, February 21, 2022

Vina o poartă marile colectivități

Am urmărit siderat cum mari colectivități de oameni fac alegeri proaste când votează în ideea de a da o șansă altei persoane, crezând că respectiva persoană este altfel. Ei nu verifică persoana pe care o votează, se uită la poleiala ambalajului, nu la substanță. 
La Nicușor DAN:
- le-a plăcut oamenilor că era împiedicat în vorbire,
- a creat impresia unui om onest, care luptă pentru oameni,
- se îmbrăca asemeni tuturor celorlalți,
- avea încălțări ieftine,
- părea că este de-al nostru.
Eu l-am apreciat până în momentul când l-am văzut că-și mânca mucii. Nu este în regulă ca un bărbat de peste 30 de ani să-și mănânce mucii. Are el niște minusuri fundamentale. L-am considerat după aceea ca pe un om epuizat ca matematician, căci dacă ar mai fi avut ceva de zis în matematică ar fi rămas acolo. Nu-și abandonează nimeni domeniul de fericire, cum nicio femeie nu divorțează de bărbat de bine. Pentru mine Nicușor DAN a devenit omul de nevotat, deși în 2016 l-am apreciat pentru verticalitatea sa în raport cu liberalii. Faptul că s-a dus să-i pupe-n car a fost un gest degradant, ceea ce ă determina să-l consider disperat și pe un disperat nu l-aș vota niciodată.
Despre primarul Timișoarei Dominic FRITZ am nenumărate elemente care mă fac să mă îndoiesc de felul în care au votat timișorenii, care nu au votat un om, ci o imagine, un ambalaj, căci nu vine unul de nicăieri să convingă pe cineva că el face și drege. Sunt oameni care la ei acasă nu fac doi bani, dar merg și se instalează acolo unde găsesc terenul slab și forează doar în direcțiile aducătoare de sclipici, pentru a-și ajusta imaginea. El așa a făcut, s-a prezentat într-un ambalaj interesant. Nimeni nu a luat în considerare că omul nu are meserie la vedere, să zicem potcovar, tâmplar, zidar, pentru a vedea oamenii ce-i iese din mâini. În acest context, folosindu-se de imaginea sa, a reușit să se impună, în detrimentul unui personaj detestat prin evoluțiile sale cu iz negativ și iată-l pe Dominic primar. Mă bucur pentru el, căci a reușit să atragă voturile orașului care a declanșat Revoluția din 1989. Mă bucur pentru el că a reușit performanțe nebănuite în a da utilizări multiple păturilor și bulendrelor adăugate, invocate de dictatorul dat jos de timișoreni, căci el ca primar nu a găsit soluție. Nici nu avea cum, căci pălăria de pe ochii lui este mult prea mare pentru căpșorul lui de neamț neinstruit.
Când în 1997 eram la Limmerick în Irlanda, gazda noastră ne-a zis:
- Păcat de voi că sunteți un popor special, dar vă alegeți prost conducătorii.
Așa este și va trebui să treacă 1.000 de ani până când vom învăța mai multe despre scara valorilor și să înțelegem că nu trebuie să votăm imagini, ci oameni reali cu meserie adevărată, cu rezultate adevărate, serioși, verificați de viață, puternici, așa cum trebuie unora care să ne conducă, nu să ne fure sau să ne afunde.
(21 februarie 2022)

No comments:

Post a Comment