Tuesday, February 8, 2022

Lista marilor voci ale teatrului liric românesc

 Eici voi enumera pe acei cântăreți români de operă pe care i-am ascultat în tinerețea mea și pe care i-am remarcat ca  fiind foarte buni. Pe unii i-am ascultat sau i-am văzut în ultimii ani.
Victoria BEZETTI
Iulia BUCIUCEANU
Ion BUZEA
Elena CERNEI
Lucia CICOARĂ
Viorica CORTEZ GUGUIANU
Ileana COTRUBAȘ
George CRĂSNARU
Florin DIACONESCU
Ruxandra DONOSE
Octav ENIGĂRESCU
Florin FARCAȘ
Felicia FILIP
Arta FLORESCU
Florin GEORGESCU
Lucia GROSSU
Anita HARȚIG
Nicolae HERLEA
Lya HUBIC
Magda IANCULESCU MUSCEL
Dan IORDĂCHESCU
Irina IORDĂCHESCU
Simina IVAN
Martha KESSLER
Iolanda MĂRCULESCU
Eugenia MOLDOVAN
Vasile MOLDOVEANU
Elena MOȘUC
Octavian NAGHIU
George NICULESCU-BASU
David OHANEZIAN
Zenaida PALLY
Ionel PANTEA
George PETEAN
Emilia PETRESCU
Ion PISO
Ștefan POP
Maria SLĂTINARU NISTOR
Ludovic SPIESS
Petre ȘTEFĂNESCU-GOANGĂ
Giuseppe TADEI
Valentin TEODORIAN
Leontina VĂDUVA
Silvia VOINEA
Ionel VOINEAG
Virginia ZEANI



(08 februarie 2022)



No comments:

Post a Comment