Thursday, February 10, 2022

ARȘINEL și-a dat jos masca

Nu știu de ce, dar Alexandru ARȘINEL, se supradimensionează. Omul nu este ca vinul, cu cât e mai vechi, deci omul mai bătrân, este mai bun. Fals. Vinul foarte vechi devine oțet și oamenii bătrâni dau în mintea copiilor.
Alexandru ARȘINEL este acum un bătrânel de 82 de ani, care crede că are dreptul de a rămâne în teatru, până moare. Dacă ar fi la trupa lui, desigur, ca patron, are acest drept, căci își asumă și riscurile și succesele. Dar la stat e cu totul altceva. La stat, la vremea pensionării, omul își ia bocceluța și pleacă, indiferent de cât de mpreț, sublim, genial a fost, pleacă și punct.
Alexandru ARȘINEL vrea să fie altfel. Mie nu mi-a plăcut niciodată acest Alexandru ARȘINEL. Cânta binișor, dar nu atât de bine cât să fie cântăreț. Juca, dar nu atât de bine cât să fie în roluri pe scenele de teatru. Pe partenera sa, Stela POPESCU am văzut-o jucând la Teatrul de Comedie. Am văzut-o și la Tv în piese de teatru. Pe Alexandru ARȘINEL nu l-am văzut jucând teatru deloc. Are câteva scenete, dar roluri cap-coadă, nu are acest Alexandru ARȘINEL. 
Am înțeles că a făcut afirmații stânjenitoare la adresa faptului că poporul nu-i recunoaște meritele. 
Am admirat pe actorul George CALBOREANU pe care l-am văzut jucând pe scenă la Național.
Am admirat pe actorul Ștefan CIUBOTĂRAȘU pe care l-am văzut jucând pe scenă la Bulandra.
Am admirat pe actorul Radu BELIGAN pe care l-am văzut jucând pe scenă la Național.
Am admirat pe actorul Ștefan IORDACHE pe care l-am văzut jucând pe scenă la NOTTARA.
Am admirat pe actrița Olga TUDORACHE  pe care am văzut-o jucând pe scenă la Teatrul Mic.
Pe Alexandru ARȘINEL l-am văzut la o șușe de la Teatrul de Vară de la Mamaia și nu m-a dat pe spate, căci avea un cuplet cu ceva politic, care nu prea era gustat de publicul din sală care în cea mai mare parte era de stânga, iar criticile din text erau destul de trase de păr. Nu cred că plecarea lui Alexandru ARȘINEL din teatru va însemna un gol pentru revista românească, pentru că el nu este un simbol, ci un licrător de talent, dar nu de geniu al teatrului de revistă. Păcat că ieșirea și-o face atât de penibil. Am mai cunoscut eu un gunoi proaspăt ieșit la pensie din ASE, pe care l-am invitat să vină să bem o cafea și tipul mi-a replicat că nu urcă la etajul trei, fiindcă nu-l merităm. A mai fost un Terchea Berchea care a zis că s-a săturat de România. Mă așteptam să plece pe meleaguri străine, dar este tot aici și-și miroase pârțurile cu cei de care se săturase. Aștept să văd ce face și nemulțumitul de AA.





(10 februarie 2022)

No comments:

Post a Comment