Monday, December 7, 2020

Am plâns, am plâns și tot am plâns...

În seara aceasta, adică pe 07 decembrie 2020 la ora 19,10 Ludovic ORBAN și-a anunțat depunerea mandatului. În secunda a doua m-a podidit plânsul în hohote, pentru că n-am întâlnit un premier mai bun ca Ludovic ORBAN care să ia decizii mai nimerite precum:
- închiderea piețelor,
- generalizarea învățământului onlșine,
- cumpărarea de ventilatoare care nu vin,
- a pus pe butuci HORECA,
- acceptarea de măști neconforme în piață,
- eliminarea posibilității de testare în masă,
- stoparea dublării alocațiilor,
- închiderea bisericilor,
- limitarea pelerinajelor religioase,
- contrazicerea perpetuă,
- serbarea zilei de naștere cu whisky,
- împărțirea de drăgătorii incompetenților,
- multe altele.
Am distrus câteva batiste și nici Ady MINUNE cu manelele lui nu a reușit să mă oprească din plâns, iar suspinele mele adânci, repetate, zgomotoase au alarmat mahalaua, Doamne, dă-i sănătate robului tău Ludovic ORBAN să ducă ce are de dus, căci drumul până la Dobroiești este lung, anevoios, chiar dacă este asfaltat, iar comuna arată bine, așa cum stă unui fost premier liberal.
(07 decembrie 2020)


No comments:

Post a Comment