Saturday, December 12, 2020

Șablonul pentru articolele Sunt contemporan cu...

Am promis că fiecare articol din serialul Sunt contemporan cu... va avea o structură dată de un șablon care include:
- data de naștere și prezentarea zodiei din punctul de vedere al culturiștilor,
- ceva despre studii, licență, masterat, doctorat, mai ales nefăcute la termen,
- meseria practicată,
- cultura,
- activitatea politică la firul ierbii,
- activități speciale, lucrări,
- gafe dacă este cazul,
- aberații, dacă este cazul,
- lucruri bune,
- minciuni, promisiuni, aiureli,
- poziționării,
- calități și carențe de caracter,
- ziceri memorabile,
- previziuni.
Nu-mi doresc să fie articole critice. Nu-mi doresc să fie articole laudative. Num dores să fie abordări ironice. Totul depinde de cel în cauză, pentru că eu nu-l fac nici mai frumos, nici mai urât decât este fiecare dintre cei pe care îi consider importanți, din moment ce scriu despre ei și spun că sunt contemporan cu ei, căci nu urmăresc niciun transfer de notorietate de la ei spre mine, căci la vârsta mea așa ceva nu are efect, orice s-ar zice și orice s-ar face.

(12 decembrie 2020)

No comments:

Post a Comment