Wednesday, December 2, 2020

Bietul Irinel

La una dintre edițiile emisiunii iUmor a apărut fostul milionar Irinel COLUMBEANU. Tot roast-ul lui Irinel COLUMBEANU a fost trist. Nu mă așteptam ca acest om care a apărut în tot felul de ipostaze, să apară și în postura de om care a rămas fără o lețcaie. Unii vorbesc despre cât de trist a fost acel număr. 
Textul a fost modest, dar nu avea cum să fie altfel. Despre interpretare nu am ce să spun. Când vrei să faci de toate, unele nu-ți ies, că talentele nu sunt polivalente în orice condiții.
Să treci de la cada cu spumă și blonde, de la gondola cu mireasa spre propria-i nuntă de pe insulă, de la urmărirea ta a altora pe gaura cheii, la un spațiu restrâns, este chiar culmea neglijenței în afaceri.
Eu am auzit despre evoluția financiară a lui Irinel COLUMBEANU, dar știrile spuse pe la tv nu mă interesau căci tot ce se spunea despre el erau doar banalități. De la transmisiile în direct de la Izvorani la această autoironie nu a fost un drum lung. Uneori mă gândesc că și trecerea de la agonie la extaz este o realitate pe care o traversează oricine, rapid și epic.




(02 decembrie 2020) 

No comments:

Post a Comment