Saturday, December 12, 2020

Un program ambițios

Să nu creadă nimeni că este un program ambițios al cuiva. Despre programele altora aș fi scris titlul un program mincinos.  Este vorba despre programul meu, pe care-l consider ambițios, din moment ce-mi propun să scriu un serial fluviu de articole Sunt contemporan cu ..., unde voi scrie despre deputații, senatorii și membrii guvernului, așa cum îi văd eu și mai ales așa cum le întrezăresc comportamentul pentru viitorii patru ani, știind că omul e ca lupul care-și schimbă părul, dar năravul, ba.
Am în spate o experiență anterioară căci am scris despre 365 de indivizi care au făcut rău României, dar am scris și despre oameni importanți cu care am fost contemporan sau cu care sunt contemporan, deci mă văd în stare să scriu zic eu, suficient de echidistant, despre politicienii care ne conduc. Chiar dacă am mai scris câte ceva despre ei, acum mi-am făcut un șablon și vreau să-l aplic la toți, pentru a avea o abordare unitară, încât să nu nedreptățesc pe careva, deși eu am impresia că oamenii cu meserie, rămân pe meserie și nu intră în politică pentru a se umple ce c-c-t. dar, mă rog, e opțiunea fiecăruia și unora Dumnezeu le mai ia și mințile și fac fapte necugetate, iar de frică se prăbușesc în păcatul minciunii politice.





(12 decembrie 2020)

No comments:

Post a Comment