Friday, December 11, 2020

Războiul gunoaielor

Clotilde ARMAND primarul sectorului 1 nu are consilieri personali buni, căci dacă ar avea nu ar face ceea ce face în legătură cu strângerea gunoaielor din sectorul pe care-l păstorește.
Soluția pe care o derulează nu este cea care îi va aduce câștig de cauză în tribunal. Niște consilieri personali buni ar fi sfătuit-o pe tânăra primăreasă că pe malurile Dâmboviței 2+2 nu fac 4 de mulți ani și petru ai readuce pe agenții economici cu picioarele pe pământ trebuie să procedeze altfel, cu totul altfel.
În Ro există legi. Sunt legi bune. Numai că ele trebuie aplicate corect pentru a fi eficientă orice acțiune pe care un edil o întreprinde și pentru ca rezultatul să nu se întoarcă împotriva sa.
Știu acest lucru din simplul fapt că am ieșit din clinciuri asistat fiind de niște juriști de excepție în două cazuri în care întotdeauna partea adversă avusese câștig de cauză. Numai că pentru a ajunge acolo:
- am notat ce mi-au spus juriștii de excepție,
- am executat întocmai pașii indicați de ei,
- am cerut celor din jur să facă la fel,
- am păstrat toate hârtiile,
- am dialogat tot timpul cu juriștii de excepție,
- am fost asistat îndeaproape la fiecare pas următor.
Faptul că Clotilde ARMAND este prost sfătuită se vede de la om poștă, căci firma care gestionează strângerea gunoaielor o sfidează, știind că este câștigătoarea în orice proces. Oamenii care nu au făcut o Facultate de Drept ar fi bine să-și reprime deciziile pe care și le dau singuri în ceea ce privește acordarea dreptății, căci ceea ce simte omul e una și cu totul alta zice legea.
Este trist că acest război al gunoaielor seamănă cu o încordare a mușchilor, numai că s-a terminat de mult campionatul național de culturism. este adevărat că pe 17 va fi Mr. Olympia, la Las Vegas, dar Clotilde ARMAND nu este din acel spectacol, căci nici sectorul 1 nu este nici pe departe las Vegas.









(11 decembrie 2020)

No comments:

Post a Comment