Friday, May 29, 2020

HORECA se vaită

HORECA înseamnă HOteluri REstaurante CAfenele și acronimul nu vine în niciun caz de la muncă, entuziasm, ospitalitate, calitate și respect.
Respect nu înseamnă să zici că vinzi cafea ILLY și de fapt să pui cafea de cea mai proastă calitate.
Respect nu înseamnă să spui că nu merge POS-ul și să impui cash fără a da chitanță la hotel.
Respect nu înseamnă să oferi mâncare din carne împuțită pe post de mâncare acum pregătită.
Respect nu înseamnă să ceri prețuri nesimțite pentru servicii pe care nu le-ao oferit.
Respect nu înseamnă să să fii țepar și să pui clientul în situații delicate că aștepți ca milogul bacșișul.
Respect nu înseamnă să schimbi camera fără să anunți, pentru noaptea următoare.
Respect nu înseamnă să să servești prafuri de 50 bani la preț de 40 de ori mai mare lșa cappuccino.
Respect nu înseamnă să pui frișcă la tub pe post de frișcă proaspătă într-o așa-zisă cafea vieneză.
Respect nu înseamnă să  vinzi o sticlă de bere la de 7 ori prețul din market.
Respect nu înseamnă să oferi pizza cu margine de peste 4 cm fără nimic pe ea.
Respect nu înseamnă să spui că limonada îți vine preparată și nu o ai neîndulcită.
Respect nu înseamnă să spui că mujdeiulapă chiaoră așa vine pregătit că tu nu-l faci singur.
Respect nu înseamnă să nu vină 4 zile cineva să-ți ia gunoiul din cameră.
Respect nu înseamnă să dormi pe un cearșaf neschimbat, ci doar întins.
Respect nu înseamnă să pută a closet camera ce ți-a fost dată pentru 3 nopți.
Respect nu înseamnă să ți se ofere margarină pe post de unt la micul dejun.
Respect nu înseamnă să bubuie boxele seara la masă, când de fapt vrei o muzică în surdină.
Respect nu înseamnă să să fiu tratat ca un gunoi, deși tot ce consum plătesc.
Respect nu înseamnă să plătești 50 lei pentru o mcafea și ospătarul să fugă cu diferența.
Are de gând vreun cârcotaș din HORECA să facem un test inopinat pentru a le dovedi că totul e o farsă și că înainte de a cere, trebuie să dea. COVID 19 le-a arătat cine sunt și câte parale fac, pentru că disprețul arătat clientului bate cele mai tari recorduri în materie din toate punctele de vedere și mai ales la raportul calitate/preț. Mai întâi HORECA să ofere și mai apoi să ceară.



(29 mai 2020)

No comments:

Post a Comment