Friday, May 1, 2020

1 Mai 2020

Azi televiziunile în prostia lor, în loc să dea mizică să ne veselim, dau filme cu plaje goale, dezolante, cu parcuri pustii, cu terase în paragină, dar vorbind cu nostalgie de vremurile când lumea mânca mititei și bea bere.
Deși a fost o zi cu vreme frumoasă, 1 Mai 2020 nu mi-a adus bucuria de care am avut nevoie căci nu am găsit motiv să mă bucur. Nimeni nu mi-a făcut o bucurie. Nu o glumă, nu o piesă de teatru, nu o muzică veselă. Nimic. Numai niște reporteri tâmpiți bătând apa-n piuă cu subiecte răsuflate, la fel de tâmpite ca și ei.
pe programul TVR2 era Corina CHIRIAC din vremea când era virgină probabil, iar pe RTV era Cătălin CRIȘAN cu vocea lui plângăcioasă, care zicea și el oarece. Nimic intyeligent, nimic de calitate nici la PRO Tv, nici la Antene, nici la nimic.KK peste tot.

(01 mai 2020)

No comments:

Post a Comment