Friday, May 1, 2020

Felix RACHE se dă mare politiciasn

Felix RACHE avea o emisiune la Tv la Antena 3, Deziluzia optică, unde venea cu niște chestii drăguțe, dar nu geniale, care mai ne descrețeau frunțile. Mare a fost surpriza când am aflat că el va răspunde pe la guvern de un proiect important, unde erau destul de mulți bani. Eu am considerat că acestui Felix RACHE i se pusese o pălărie mult prea mare pentru capul său în acel moment și nu m-am înșelat. 
Au urmat alte momente din viața lui Felix RACHE și acesta a ajuns cumva în partidul lui Victor PONTA, Pro România mi se pare. Nu am în față un CV al lui Felix RACHE să văd ce facultăți, ce masterate, ce doctorate are, ce lucrări științifice a elaborat, deci, ca să nu mă fac de râs, nu voi scrie nimic nici despre faptul că era îndreptățit sau nu să fie comunicator oficial la guvern sau consilier de stat al lui TUDOSE. Cert este că chestia cu o poză face cât o mie de cuvinte, mi-a plăcut enorm și am preluat-o că mi se pare demnă de a exprima clar lucruri simple. Și glumițele lui, unele naturale și frumoase, altele ușor forțate, în peisajul băsescian tern, sumbru și stupid, aduceau o undă de veselie pentru câteva minute pe sticlă. Acum când pozează în mare om politic, nu-i stă deloc bine și vocea nu-l avantajează deloc, eu așteptând la fiecare două cuvinte să-i zboare o glumiță. Acum ca politician serios, nu are culoare. Păcat. Ar fi devenit un pamfletar mai ceva ca Vadim RUDOR, dar în galerie cu COCEA.


(01 mai 2020)

No comments:

Post a Comment