Tuesday, May 5, 2020

Neluțu silabisește

Când l-am văzut prima dată pe ministrul sănătății era doar secretar de stat și nu știu de ce, mi l-am și imaginat ministru, căci Victor COSTACHE chirurgul, nu făcea nimic să se remerce, așa cum făcea Nelu TĂTARU. El este tipul de politician care face diverse doar-doar este pe placul șefilor. Aș dori să-i văd foaia matricolă din studenție și să citesc referatele de promovare pe funcții de specialitate, să mă conving că nu am dreptate.
Ieri, 04 mai 2020,  televiziunile au savurat momentul de revelație lingvistică al lui Nelu TĂTARU care silabisea într-un mod de-a dreptul jenant într-o engleză de baltă oarece ziceri. Veorica DĂNCILĂ era mic copil pe lângă acest ministru care de fapt și-a dorit să nu fie deasupra șefului lui care la sârbi a vorbit, vaiu steaua lui!, tot într-o engleză penibilă. Stau și mă întreb de ce Klaus IOHANNIS care este vorbitor de o engleză impecabilă acceptă așa ceva și nu impune drept criteriu fundamental vorbirea fluentă a limbii engleze. Mă întdoiesc că el vrea să pară foarte bun în antiteză cu cât de catastrofali sunt cei din jurul lui. 


(05 mai 2020)

No comments:

Post a Comment