Wednesday, May 13, 2020

HORECA - un acronim și nu numai

HORECA este un acronim care vine de la HOteluri, REstaurante, CAfenele. Îmi place enorm că acum în vremuri de pandemie această HORECA își plânge de milă și merge cu jalba-n proțap la guvern să ceară tot felul de ajutoare, deși toate guvernele i-au tot ajutat, dar tot degeaba, căci HORECA n-a evoluat cu nimic.
Să aduc în discuție câteva întâmplări ca să se vadă ce înseamnă romanian HORECA.
În Tîrgu Jiu la 4 stele nu mi s-a ridicat gunoiul din cameră 4 zile consecutive.
În Deltă, la Murighiol, camera tot la 4 stele puțea a colset.
La Mamaia în loc de cotlet la grătar mi s-a adus șuncă din aceea cauciucată.
La Mamaia în extrasezon o bere Haineken costa 25 acum 10 ani servită în picioare.
La Arad margarina se servea pe post de unt la micul dejun.
La Bușteni la hotel de 4 stele lenjeria era ruptă și salteaua pătată.
La Saturn la ora 14 nu se dăduse drumul la apă, că nu începuse seria.
În Geoagiu Băi, la hotel de 4 stele pardoseala de la bazinul de înot este o gresie alunecoasă.
În București la hotel de 5 stele deși se făcuse plata, nu mă găseam în baza de date.
Așa că, experiențele de la romanian HORECA îmi arată că nu este vorba de nicio industrie a ospitalității, deși lista sitațiilor bizare nu s-a încheiat, căci de fiecare dată am întâlnit falsuri, comoditate, lipsă de profesionalism și lăcomie duse la extrem.


(13 mai 2020)

No comments:

Post a Comment