Friday, June 2, 2023

Ce înseamnă o rezervare bună la un hotel?

Pentru ca o rezervare să fie bună la un hotel, trebuie ca la toate întrebările de mai jos, răspunsurile să fie afirmative.
Corespunde poziția hotelului obiectivelor noastre?
Descrierea de pe Internet corespunde cu realitatea?
Hotelul are parcare proprie?
Camera este ceea ce ne-am dorit?
Corelația calitate-preț corespunde așteptărilor noastre?
Micul dejun este ceea ce ne-am așteptat să fie?
Este liniște în zonă?
Fiecare dintre noi are o imagine proprie despre cum vede o cameră de hotel de două stele, de trei stele, de patru stele și de cinci stele. Noi nu trebuie să fim excentrici și la preț de două stele să pretindem o cameră de cinci stele, cum nici la preț de patru stele să acceptăm o cameră de două sau trei stele, doar pentru că suntem români și străinii au o percepție aiurea față de noi, deși banii noștri sunt la fel ca banii lor.
De regulă, când facem o rezervare avem suficiente informații referitoare la poziția hotelului, la condiții și la preț, iar alegerile noastre sunt foarte clare și de aceea când ajungem la hotel suntem interesați ca în prețul anunțat și uneori plătit, să primim exact ceea ce este stabilit. În 90% din cazuri se întâmplă, dar din cele 10% situații când lucrurile stau altfel, doar în 5% din cazuri se rezolvă, restul de 5% rămân la modul discreționar al recepționerului de a nu rezolva problema.




(03 iunie 2023) 

No comments:

Post a Comment