În reclamele mioritice, unde producătorii lor sunt:
- limitați,
- inculți,
- necreativi,
- neoriginali,
- banali,
- repetitivi,
- previzibili,
- fomiști,
calitatea reclamelor este jalnică în comparație cu reclamele la parfumurile foarte cunoscute, reclame care sunt:
- dense,
- originale,
- cu texte foarte scurte,
- inovative.
A fost o perioadă în care substantivele erau transformate în verbe, precum să bombonim, să sendvișim. A fost o altă perioadă în care apărea cuvântul EPIC. Toți care făceau reclame, musai foloseau cuvântul EPIC. Acum este la modă cuvântul LEGENDAR. La Mc Donald GUSTUL este LEGENDAR, la NESS AMIGO cutia este LEGENDARĂ, la Avon GENELE trebuie să fie LEGENDARE.
- limitați,
- inculți,
- necreativi,
- neoriginali,
- banali,
- repetitivi,
- previzibili,
- fomiști,
calitatea reclamelor este jalnică în comparație cu reclamele la parfumurile foarte cunoscute, reclame care sunt:
- dense,
- originale,
- cu texte foarte scurte,
- inovative.
A fost o perioadă în care substantivele erau transformate în verbe, precum să bombonim, să sendvișim. A fost o altă perioadă în care apărea cuvântul EPIC. Toți care făceau reclame, musai foloseau cuvântul EPIC. Acum este la modă cuvântul LEGENDAR. La Mc Donald GUSTUL este LEGENDAR, la NESS AMIGO cutia este LEGENDARĂ, la Avon GENELE trebuie să fie LEGENDARE.
În seara de 10 iulie 2022 pe Antena 1 la reclama de la Pepsi Cola, această băutură are gustul LEGENDAR. Ce puțină imaginație la o firmă atât de mare!
Cei ce comandă și recepționează reclamele, au atât de puțină imaginație, dacă acceptă repetitivitatea pe bani mulți a unui cuvânt, căci cine plătește trebuie să aibă și pretenții.
Cei ce comandă și recepționează reclamele, au atât de puțină imaginație, dacă acceptă repetitivitatea pe bani mulți a unui cuvânt, căci cine plătește trebuie să aibă și pretenții.
(10 iulie 2022)
No comments:
Post a Comment