Thursday, April 5, 2018

Nota 10 plus

Nota 10 plus este simbolul depășirii stadiului de foarte bun, stadiu destul de aproape de excepțional. Și mie mi s-a întâmplat în două-trei cazuri să dau nota 10 plus unor studenți care:
- au scris programe foarte curate,
- au operat la perfecție modificări pe acele programe,
- au dat răspunsurile exact la care mă gândisem eu,
- au demonstrat că sunt în stare să facă cu mult mai mult decât un student de 10.
I-am urmărit pe unii dintre ei și în viață s-au dovedit a fi niște oameni de toată isprava. Eu am văzut pe unii profesori că s-au entuziasmat dând 10 plus unor tineri foarte buni în contextul în care ei dovediseră că sunt în stare să asambleze chestii cunoscute în modul cel mai fericit cu putință, fără a fi însă creativi. La mine nu a fost niciodată așa. Cel cu 10 plus știa să asambleze foarte bine lucruri, pentru a primi 10, iar pentru 10 plus el trebuia să dea dovadă de creativitate. Dacă aș fi avut o firmă, cu cei de 10 plus sunt sigur că aș fi avut o echipă redutabilă de nu mi-ar fi stat prea multă lume în drum. N-a fost să fie căci niște vecini nu mi-au dat semnături să deschid în apartament firma. Regret.

(04 aprilie 2018)

No comments:

Post a Comment