Friday, August 11, 2017

Epurările la români

Românii au o mare apetență spre a face epurări, căutând în acest fel să schimbe garnituri întregi de ocupanți ai unor poziții profesionale deosebit de importante. Nu introduc în analiză schimbările de poziții generate de rezultatele alegerilor, căci este în ordinea lucrurilor să se facă rotații de cadre când se schimbă puterea în mod democratic și se schimbă politic până și portarii și femeile de serviciu.
Când au venit legionarii la putere, au făcut epurări masive, punând pe poziții importante de-ai lor, chit că nu prea aveau o pregătire adecvată și nici experiență corespunzătoare.
Comuniștii când au venit la putere au purces la epurări în învățământul superior, aducând acolo tineri făcuți pe puncte sau școliți la Moscova, tineri cu origine socială sănătoasă, devotați noii orânduiri.
Acum prrin OUG de plafonare a pensiilor speciale din vara lui 2017 s-a obținut într-o democrație tânără un nou concept acela de auto-epurare, prin plecarea benevolă în pensie a unei largi categorii de persoane cu funcții importante în sefvicii și în poliție și în armată.
Nebănuite sunt căile Domnului!

(12 august 2017)

2 comments:

  1. Numele meu este lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele, din cauza ajutorului pe care Dr. Saguru mi-a oferit-o ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu magia și dragostea lui. am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de groaznic pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am dat peste e-mailul Dr.saguru pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și ajută la stabilirea relației. și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. i-am explicat situatia mea si apoi caut ajutor, dar spre cea mai mare surpriza mea mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbator acum pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea mereu să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr.saguru este cu adevarat o adevarata vrajitoare. DACA NU VEDEȚI AJUTAȚI CONTACTUL DOCTOR SAGURU ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau whatsapp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și vă face să vă simțiți fericiți în relația voastră.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE.

    ReplyDelete
  2. Sunt interesante cele relatate în comentariul de mai sus. Rextul propus seamănă cu o reclamă pentru un produs sau un serviciu universal.

    ReplyDelete