În acestă campanie electorală materialele oferite au fost extrem de puține și de neprofesionist făcute pentru că textele erau:
- foarte lungi;
- dezlănate;
- imprecise;
- amorfe;
- banale;
- neconvingătoare;
- fără substanță;
- generale, potrivindu-se oricărui candidat;
- însoțite de poze enervante;
- fără un scop bine definit;
- cu fraze prea întortocheate;
- prea directe;
- enervante;
- agasante;
- repetitive.
Trebuie luat fiecare pliant și analizat. Am mai făcut astfel de analize și degeaba. Ei tot ceea ce știa aia fac, adică prost. Un pliant trebuie să fie:
- convingător;
- sugestiv;
- ușor de citit;
- lejer;
- degajat;
- simplu;
- comun;
- atractiv;
- echilibrat;
- cinstit;
- drăguț;
- bun;
- încurajator;
- optimist.
dacă nu stau așa lucrurile, pliantele sau celelalte materiale vor fi aruncate la gunoi pur și simplu, fără a mai fi măcar citite sau desfăcute plicurile.
(07 iunie 2016)
No comments:
Post a Comment