Tuesday, June 7, 2016

Analiză pe textele oferite de candidați

În acestă campanie electorală materialele oferite au fost extrem de puține și de neprofesionist făcute pentru că textele erau:

  • foarte lungi;
  • dezlănate;
  • imprecise;
  • amorfe;
  • banale;
  • neconvingătoare;
  • fără substanță;
  • generale, potrivindu-se oricărui candidat;
  • însoțite de poze enervante;
  • fără un scop bine definit;
  • cu fraze prea întortocheate;
  • prea directe;
  • enervante;
  • agasante;
  • repetitive.
Trebuie luat fiecare pliant și analizat. Am mai făcut astfel de analize și degeaba. Ei tot ceea ce știa aia fac, adică prost. Un pliant trebuie să fie:


  • convingător;
  • sugestiv;
  • ușor de citit;
  • lejer;
  • degajat;
  • simplu;
  • comun;
  • atractiv;
  • echilibrat;
  • cinstit;
  • drăguț;
  • bun;
  • încurajator;
  • optimist.
dacă nu stau așa lucrurile, pliantele sau celelalte materiale vor fi aruncate la gunoi pur și simplu, fără a mai fi măcar citite sau desfăcute plicurile.


(07 iunie 2016)

No comments:

Post a Comment