Thursday, June 11, 2020

Sunt contemporan cu Beatrice RANCEA

Am urmărit-o pe Beatrice RANCEA mai întâi în juriul emisiunii Dansez pentru tine. Am revăzt spectacilele Operei Naționale din Iași pe perioada pandemiei, spectacole care se accsează fără dificultățile și restricțiile stupide impuse de celelalte teatre din țară.
Am apreciat foarte mult ceea ce am văzut pentru că spectacolele oferite de Opera Națională din Iași sunt:
- de calitate prin montările efectuate,
- variate prin modul cum acoperă repertoriul clasic,
- originale ca abordare și desfășurare,
- cum trebuie să fie spectacolele unei instituții care se respectă.
Spectacolele de operă înseamnă în primul rând voci și Opera Națională Iași a concentrat voci de calitate, de mare întindere și dicție impecabilă. Sunt multe voci invitate de la alte teatre, ca să se potrivească perfect rolurilor interpretate. În cazul spectacolele de balet vorbim de balerini în mare formă, cu nerv, cu ritm și de talent. Beatrice RANCEA este managerul Operei Naționale din Iași, poziție care i-a dat posibilitatea de a face exact ceea ce trebuie pentru a avea săli pline și  succes garantat.
Îmi place cum Beatrice RANCEA oferă buchete de flori interpreților din spectacolele văzute acum în timpul pandemiei, ceea ce mi-a creat impresia că de pe poziția de manager vede toate detaliile și florile acelea reprezintă pentru artiști semnul prețuirii adevărate pe care o arată acestora.
Mi-au plăcut toate spectacolele văzute pe Internet cu actiștii de la Opera Națională din Iași și n-am ratat niciunul. Am ajuns să le consider ca fiind mari creații ale artei românești și să le așez alături de reprezentații ale primelor 10 teatre ale lumii pe care le-am vizionat pe youtube sau pe viu.




(11 iunie 2020)

No comments:

Post a Comment