Tuesday, June 16, 2020

M-am săturat de minciuni

De când mă știu eu se minte întruna, fără jenă, grosolan, cu un scop, despre orice, de la mic la mare, încât nu mai cred nici umbra mea.
Am fost mințit de comuniști.
Am fost mințit de democrați.
Am fost mințit de de FSNiști.
Am fost mințit de CDRiști.
Am fost mințit de PSDiști.
Am fost mințit de ciolosiști.
Am fost mințit de băsiști.
Am fost mințit de iliescianiști.
Am fost mințit de emiliști.
Singurii care nu m-au mințit sunt numărabili pe degetele de la o singură mână, aici incluzându-mă și pe mine, căci atât mi-a fost dat și anume să nu mă mint și să nu fur.
Vineri 12 iunie 2020 a fost dată o sentință privind pe un ins despre care instanța conchide că a fost ciripitor la securitate cu s mic. Întrucât sentința nu este definitivă, îmi rezerv dreptul să nu cred în ea, să o consider doar o glumă, care ori se spune prea târziu, ori nu are nimic de râs în ea devenind plictisitoare, banală și găunoasă, pentru o societate prăbușită în sărăcie dezinteres și manipulare. Doar când voi face distanța București-Arad în 5 ore voi crede că existăm ca nașiune vie, până atunci mă întreb nedumerit de ce mumbra mea mă urmărește? Unul din noi este nerușinat, lipicios, delăsător și am îndoieli că ea ar fi așa.



(17 iunie 2020)

No comments:

Post a Comment