Friday, August 26, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Radu PIETREANU

Radu PIETREANU este un bărbat de 58 de ani.
Radu PIETREANU nu a terminat nicio facultate.
Radu PIETREANU a fost membru al grupului umoristic Vacanța mare alături de Mugur MIHĂESCU, Fforin PETRESCU, Dan SAVA.
Radu PIETREANU face pe actorul.
Radu PIETREANU scrie scenarii.
Radu PIETREANU face stand-up comedy.
Radu PIETREANU exersează un umor primitiv, de slabă calitate, care mie nu mi-a plăcut niciodată. este prea direct, prea simplist, prea fără perdea, prea fără cuvinte bine alese.
Radu PIETREANU m-a dezamăgit că a coborât ștacheta calității umorului în România.
Radu PIETREANU m-a dezamăgit că prin umorul lui nu a făcut educație, ci doar a exemplificat cum stau lucrurile, fără să caute să îndrepte nimic din ceea ce exista la momentul în care grupul lui apărea pe scene și la tv.
Radu PIETREANU m-a dezamăgit că a încălcat legea în anul 2001, crezându-se că este el zmeul zmeilor în al braconajului.
Radu PIETREANU m-a dezamăgit și într-o apariție din 2022 la Antena 1 la o emisiune de stand-up comedy, că a încercat să reia umorul acela enervant și neelaborat, din punctul meu de vedere, ceea ce mi-a arătat că respectivul nu a evoluat deloc în 20 de ani.
Probabil Radu PIETREANU are mulți fani. Eu nu sunt fanul lui. Îmi pare rău și pentru mine și pentru el, dar aceasta este situația și nu am cum să-mi înfrâng dezamăgirea dacă ea s-a năpustit asupra mea.
(26 august 2022)

No comments:

Post a Comment