Sunday, August 21, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Victor BECALI

 Victor BECALI este un bărbat de 61 de ani, frate mai mic al lui Giovanni BECALI.
Victor BECALI a fost impresarul unor mari fotbaliști precum Gheorghe HAGI, Gică POPESCU, Adrian MUTU, Dan PETRESCU, de pe urma a căror transferuri, el și frățiorul mai mare au încasat sume frumușele.
Victor BECALI nu a avut o vizibilitate prea mare, căci fratele Giovanni era tot timpul în prim plan.
Victor BECALI mi s-a părut a fi un tip discret.
Pe Victor BECALI l-am perceput ca victimă colaterală în dosarul transferurilor, iar pedeapsa de 4 ani și 8 luni, mai mică decât pedeapsa lui Giovanni certifică zisele mele.
Victor BECALI m-a dezamăgit că nu s-a uitat în oglindă să vadă că pălăria de impresar de fotbaliști este mult prea mare pentru capul său.
Victor BECALI m-a dezamăgit că nu s-a înconjurat de specialiști autentici care să-l ferească de a intra în haznaua asociată transferurilor cu evaziune fiscală, drept care s- ales cu condamnare.
Victor BECALI nu are titluri academice false și are tot respectul meu.
Victor BECALI nu are doctorat și are tot respectul meu.
Victor BECALI nu a scris cărți în pușcărie și are tot respectul meu.
Victor BECALI își cunoaște limitele după lecția învățată după gratii.

(21 august 2022)

No comments:

Post a Comment