Saturday, August 27, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Mihaela BRÂNZILĂ

Mihaela BRÂNZILĂ este moderatoare la Antena 3.
Mihaela BRÂNZILĂ nu are niciun CV pe Internet.
Mihaela BRÂNZILĂ nu figurează în Wikipedia.
Nu mă apuc eu acum să sap să văd cine este Mihaela BRÂNZILĂ din moment ce ea nu vrea să se știe detalii despre cine e și ce hram poartă.
Ce studii are Mihaela BRÂNZILĂ?
Ce experiență are Mihaela BRÂNZILĂ?
Ce operă are Mihaela BRÂNZILĂ?
Ce perfecționări are Mihaela BRÂNZILĂ?
Totul este mister.
Mă dezamăgește Mihaela BRÂNZILĂ că lasă să plutească mister asupra persoanei sale.
Mihaela BRÂNZILĂ mă dezamăgește că folosește o limbă de lemn în ceea ce prezintă. La ea, știrile sunt în exclusivitate, edițiile sunt speciale, totul este de îndată și tot așa, exact cum toți așa-zișii jurnaliști fără o cultură solidă, fără lecturi continue, se manifestă.
Am urmărit-o pe Mihaela BRÂNZILĂ azi 27 august 2022 când avea în dezbatere nunta lui George SIMION. O emisiune mai slabă ca a ei nici că altcineva ar fi realizat. Ea era interesată de bani. Câți bani sunt în joc? De unde vin banii? Câți bani a dat o senatoare? Cine sunt sponsorii? Pe ecran ara un inginer, un bibliotecar și o deputată cu sumele pe acre le-au dat. 
Mihaela BRÂNZILĂ m-a dezamăgit că nici azi nu a depășit stadiul de a genera baloane de săpun care nu duc la nimic, ci doar fac fâs și dispar în neant, ca tot ce se întâmplă în televiziunile de știri mioritice.

(27 august 2022)

No comments:

Post a Comment