Saturday, August 27, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Adina VĂLEAN

Adina VĂLEAN este o femeie de 54 de ani.
Adina VĂLEAN este absolventă a Facultății de Matematică, promoția 1990.
Adina VĂLEAN a lucrat în învățământul gimnazial și a avut grad didactic II în 1997.
Adina VĂLEAN a intrat în politică în PNL.
Adina VĂLEAN a ocupat tot felul de funcții prin aparatul administrației centrale.
Adina VĂLEAN este europarlamentar din 2007 fără întrerupere.
Adina VĂLEAN din soția lui Crin ANTONESCU, a devenit el soțul Adinei VĂLEAN, de când el a pierdut toate funcțiile în PNL.
Adina VĂLEAN reprezintă o mare dezamăgire pentru mine că de pe poziția ei de europarlamentar nu am auzit-o spunând ceva concret și coerent, care să mă facă să cred că ea acolo chiar face ceva pentru România, mai ales că este comisar pe transporturi.
Adina VĂLEAN este un politician ca oricare altul, fără idei clare, fără o strategie și fără eficiență. Să stai de 15 ani la Bruxelles și eu să nu știu că din mâna ta a ieșit ceva pentru țara mea, este dovada că ai tăiat frunză la câini degeaba. Eu tot o oră și jumătate fac să traversez Bușteniul, chiar dacă tu Adina VĂLEAN, ești cea mai tare din parcare pe transporturi. 

Ca să mă dezamăgească și mai mult, Adina VĂLEAN, va spune că nu e rolul ei ca de acolo de la Bruxelles să se ocupe de traversarea autoturismelor a bucății de 4 Km din Bușteni. N-o fi. dar ea, de colo, dacă chiar o durea în șpagat de mine, muritorul din spațiul cel mioritic, făcea ceva să se fluidizeze circulația că avea 2.345.764.112.790.123.541 mijloace de a face presiuni pe București în acest sens. N-a făcut.

(27 august 2022)

No comments:

Post a Comment