Monday, August 29, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Victor BOȘTINARU

Victor BOȘTINARU este acum un bărbat de 70 de ani.
Victor BOȘTINARU este absolvent al facultății de Istorie de la Universitatea București, promoția 1974. 
Victor BOȘTINARU este absolvent al Facultății de Filosofie de la Universitatea București, promoția 1981.
Victor BOȘTINARU a fost profesor de țară până în 1978.
Victor BOȘTINARU a fost profesor la școli generale din Găiești până în 1989.
Victor BOȘTINARU a fost deputat între 1990 - 1996.
Victor BOȘTINARU a fost membru FRSN, PD și din 2001 este membru PSD.
Victor BOȘTINARU a fost europarlamentar în intervalul 2007 - 2019.
Victor BOȘTINARU m-a dezamăgit prin aparițiile sale la tv care erau sofisticate, lipsite de substanță și care se dovedeau doar a fi o înșiruire de cuvinte și nimic altceva.
Victor BOȘTINARU m-a dezamăgit că stând la Burxelles nu cunoștea cu adevărat micimile politicii dâmbovițene și explicațiile sale la unele realități emanau doar principii generale, nimic din ceea ce aștepta lumea de la o minte lunminată ca să se apuce de treabă după un algoritm dat de el ca europarlamentar care știa cum stă treaba în democrațiile consolidate.
Victor BOȘTINARU a avut conrtribuții pe vremea când era europarlamentar, dar nefiind clar în a se prezenta, eu nu am cunoscut acele contribuții, căci direct nu mi-au mărit pensia să cad pe spate de fericire. dacă el n-a vorbit, cu atât mai puțin am fost eu interesat să văd ce a făcut el acolo, căci de MCV nu am scăpat și nici de blamări din partea altor europarlamentari români nu am fost ferit. Spectacol dizgrațios...

(29 august 2022)

No comments:

Post a Comment