Sunday, August 28, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Mirel PALADA

Mirel PALADA este un bărbat de un bărbat de 49 de ani.
Mirel PALADA este absolvent al Facultății de Sociologie de la Universitatea București, promoția 1999.
Mirel PALADA a absolvit Colegiul Național de Apărare, promoția 2009.
Mirel PALADA a fost doctorand în sociologie în intervalul 2009 - 2013.
Mirel PALADA a lucrat în mass-media. 
Mirel PALADA este din 2006 director al Companiei de Cercetare Sociologica si Branding - CCSB.
Mirel PALADA m-a dezamăgit pentru evenimentul pe care l-a generat într-un platou de televiziune, când a exercitat un act de violență asupra senatorului Mihai GOȚIU în 2017.
Mirel PALADA m-a dezamăgit că deși sociolog fiind a făcut erori în prognozarea comportamentului unor politicieni și în acest fel s-a poziționat greșit în raport cu aceștia, dând dovadă de slabe calități în confruntarea de idei.
Mirel PALADA m-a dezamăgit și ca șofer, căci indiferent de context trebuie să te supui regulilor jocului indiferent cine ești și ce hram porți. Îmi aduc aminte că acum mulți ani, după ce trăsesem motorină de la o conductă înfundată a mașinii mele, m-a oprit un echipaj de poliție. Eram murdar peste tot că fusesem sub mașină. Mi s-a spus să suflu în etilotest și am suflat. Mi s-a cerut să arăt actele și le-am arătat. Ei își fac datoria în felul lor, eu mi-o fac în felul meu. În octombrie 2020 Mirel PALADA s-a crezut Făt-Frumos ca șofer și s-a comportat neadecvat, ceea ce m-a dezamăgit.
Mirel PALADA m-a dezamăgit că l-a făcut pe un ins important matrafoxat, deși etilotestul mă ducea la proverbul că ce ție nu-ți place, altuia nu face.



(28 august 2022)

No comments:

Post a Comment