Thursday, August 25, 2022

Pictorul Ovidiu CĂRPUȘOR

La un hotel din poiana Brașov am găsit în cameră un album intitulat BURGUL TRANSILVAN, grafică, pastel, pictură, tipărit la Miercurea Ciuc în condiții grafice excelent, având ISBN: 978-606-8235-08-0 în anul 2011 și care are 180 pagini. Prefața este scrisă de Veronica BODEA TATULEA. La paginile 170 -180 se află un curriculum vitae al pictorului Ovidiu CĂPUȘOR.
La paginile 18-63 sunt reproduceri de grafică excelente.
La paginile 66 - 96 se află reproduceri după pasteluri.
La paginile 98 - 167 se află reproduceri după picturi.
Pictorul a surprins într-o manieră absolut originală imagini ale Brașovului, dar și a altor orașe din Transilvania. rar mi s-a întâmplat să văd un tablou care din câteva linii sau pete de culoare să-mi sugereze o entitate pe care să o recunosc instantaneu dintre locurile pe care le-am vizitate și să văd cum pictorul a ajuns la esență, pentru că numai așa mă face să suprapun ceea ce văd în tablou cu imaginea din realitate, imagine care mi-a rămas în memorie. Ovidiu CĂRPUȘOR este un mare artist și dacă aș avea unde să pun o lucrare de-a lui, tare mi-ar place să am ceva frumos pictat de acesta.
Artistil Ovidiu CĂRPUȘOR este prezent în online, chiar și pe eMAG.
Artistul Ovidiu CĂRPUȘOR are un blog la adresa http://carpusor.blogspot.com/


(25 august 2022)

No comments:

Post a Comment