Friday, August 26, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Mugur MIHĂESCU

Mugur MIHĂESCU este un bărbat de 55 de ani.
Mugur MIHĂESCU a jucat în grupul umoristic Vacanța mare.
Mugur MIHĂESCU m-a dezamăgit prin umorul de slabă calitate pe care l-a practicat cu întreg grupul. umor care era foarte diferit de ceea ce înțelegeam eu prin satiră și umor. Mugur MIHĂESCU a contribuit la coborârea ștachetei umorului la acele forme de subproduse de doi bani, facile și penibile, din punctul meu de vedere. Nu spun că altora nu le-au plăcut acele mizerii. 
Mugur MIHĂESCU m-a dezamăgit că de pe poziția omului de afaceri a început să-și exprime opinii politice, fără a avea o cultură politică și fără a fi foarte clar de partea cui se poziționează. Intervențiile lui la tv mi-au creat senzația unui plângăcios imatur și fără perspectivă.
Mugur MIHĂESCU m-a dezamăgit pentru faptul că a reușit să facă din acel rol de travesti exact inversul și să ducă ceea ce marele Miluță GHEORGHIU realizase cu trudă în derizoriu, gest impardonabil.
Mugur MIHĂESCU m-a dezamăgit prin aceea că a fost bănuit că sub pseudonimul de MIhai a fost turnător la securitate și nu a negat vehement acest lucru. Mie mi-ar fi fost rușine să fiu în locul lui să mai ies în public, atât timp cât se zice că și-a început cariera de turnător în 1986 să joace comedie în 1988.
Mugur MIHĂESCU m-a dezamăgit că nu stă în banca lui și apare la televizor pentru a se afla și el în treabă, căci habar nu are nici de afaceri și nici de politică. Despre artă nu mă pronunț, căci am urmărit cu scârbă episoade jucate la tv de grupul din care el făcea parte.
Regret că nu am găsit un CV al lui Mugur MIHĂESCU în online să scriu aici despre educația lui.

(26 august 2022)

No comments:

Post a Comment