Friday, August 26, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Carmencita CONSTANTIN


Carmencita CONSTANTIN este o femeie de 64 de ani.
Carmencita CONSTANTIN a practicat gimnastica ritmică.
Carmencita CONSTANTIN este doctor inginer.
Carmencita CONSTANTIN a lucrat la ISPE - Institutul de Proiectări şi Studii Energetice.
Carmencita CONSTANTIN are 30 de ani de experiență în sectorul energetic.
Carmencita CONSTANTIN are experiență în management.
Carmencita CONSTANTIN este președinta federației de gimnastică.
Carmencita CONSTANTIN m-a dezamăgit căci nu am auzit de ea să fi fost campioană olimpică la gimnastică ritmică sau campioană mondială la gimnastică ritmică. Ea a practicat acest sport și nu am găsit pe Internet ceva despre palmaresul său așa cum am găsit despre Sonia IOVAN care a câștigat o medalie de bronz la gimnastică în 1956 la J.O. de la Melbourne.
Carmencita CONSTANTIN m-a dezamăgit că nu a separat activitatea sa excepțională de inginer de performanțele modeste de la sportul practicat în tinerețe și s-a aventurat să conducă federația de gimnastică, o federație cu oarece pretenții.
Carmencita CONSTANTIN m-a dezamăgit că a preluat federația fără să aibă o strategie, căci acest lucru s-ar fi văzut prin curățenia pe care este absolut s-o facă acolo.
Carmencita CONSTANTIN m-a dezamăgit că nu a întreprins măsuri energice la școala de la Deva și nici în centrele teritoriale de gimnastică astfel încât să-și facă loc formatorii de performanță, iar lipsa de performanță din gimnastica mioritică se vede de la o poștă. Și eu am doctorat și eu am coordonat proiecte și eu merg la sala de forță, deși nu am performanțe dar și eu cred că aș fi foarte bun să conduc o oareșce federație pentru a veni în picaj dacă m-ar lăsa bibilica acum la 75 de ani ai mei...
Carmencita CONSTANTIN m-a dezamăgit că așa cum există 3 federații care au la cârmă campioane olimpice, nu a făcut un pas în spate și să lase locul unei campioane olimpice, căci măcar campioana prin exemplul ei, dacă n-o mânâncă de c-r nulitățile din federație, inspiră dorința tinerilor sportivi de a se autodepăși și de a munci pentru a face performanțe reale, nu să se facă de cacao așa cum se întâmplă fără pic de jenă acum.


(27 august 2022)

No comments:

Post a Comment