Tuesday, August 30, 2022

Multe crize suprapuse sau încârligate?

Un nene care se autointitulează oficial de la Bruxelles a spus că vom traversa trei cize care se suprapun. Eu zic că sunt cu mult mai multe, din moment ce nenea de la Bruxelles nu a inclus ciza de prostie care bântuie Europa, lucru dovedit prin criza energetică generată prin liberalizarea prețului, aspect nestudiat în profunzime, mai ales că s-a vorbit de liberalizare înainte de pandemie și totuși, fără a ține seama de pandemie, ne-profesioniștii și pseudo-economiștii lu pește prăjit au luat-o pe arătură și s-a ajuns în situația de azi, greu de suportat, dar situație scăpată de sub control.

Mie îmi plate la nebunie când îi văd pe tot felul de troglodiți plătiți cu bani grei, care ies la Tv și ne spun niște banalități pe care și bebelușii le intuiesc, numai că nu le spun că încă ei nu vorbesc. Era la mintea cocoșului că omenirea traversează mai multe crize, căci omenirea dintotdeauna a traversat crize suprapuse. Acum crizele sunt precis încârligate, căci efectele lor se combină și dau ceva nasol rău de tot.

Când ai indivizi care doar constată este cel mai rău lucru posibil. La banii lor, oficialii de la Bruxelles ar trebui să vorbească 3 minute despre problemă, 5 minute despre algoritmii utilizați și 120 minute despre variantele de soluții și 15 minute despre soluția pe care ei au ales-o ca fiind cea mai bună în raport cu o serie de considerații de care au ținut seama. Descriptivismul dus până la obscenitate, mă enervează teribil. Nu mă interesează să mi se spună că azi este miercuri, căci știu și eu că azi este miercuri. Nu mă interesează să mi se spună că e ultima zi din august, căci știu și eu că e ultima zi din august. Pentru aceste elemente nu trebuie plătite salarii de peste 15.000 de euro pe lună. Eu sunt interesat să aud soluții la problema facturilor la curent și la gaze. Eu vreau să știu cum cresc salariile și pensiile, căci cei ce mă conduc de aceea sunt plătiți, nu să ridice din umeri.

Criza energetică se vede cu ochiul liber.
Criza alimentară e iminentă datorită secetei prelungite.
Criza sanitară se continuă căci ieșirea din pandemie întârzie.
Criza economică a devenit obișnuință și nu se mai pune la socotează.
Despre criza politică nu mai vorbește nimeni.
Nici despre criza educațională nu se scoate un cuvânt.
Criza din societate nu mai interesează pe nimeni.



(31 august 2022)

No comments:

Post a Comment