Wednesday, September 2, 2020

Dana BUDEANU e un fenomen

 Până aseară 01 septembrie 2020 la ora 21,00 când a apărut Dana BUDEANU la emisiunea lui Mihai GÂDEA eu nu am știut nimic despre existența acestei doamne cu față de înger dar cu limbă ascuțită mai ceva ca la vrăjitoare.

Dana BUDEANU are pe youtuve clipuri pe care le-a intitulat VERDICTE și care etichetează diverse persoane sau diverse atitudini, de pe poziția omului cu minte limpede și cu o ierarhie proprie a valorilor.

Dana BUDEANU este o fină observatoare a elementelor definitorii pentru persoanele luate de ea în vizor și numai la PICASSO am văzut cum cu o linie continuă reușea să deseneze portretul luiva, fără drept de a fi nerecunoscut de oricine avea IQ peste 25.

Dana BUDEANU este o voce și are mare audiență pentru că ea gândește ca mulți dintre noi și fiecare dacă se regăsește în ceea ce ea spune, primește un fel de certificat dat de altcineva că nu greșim fundamental în a aprecia sau din contră, în a critica ceva ce n u ne convine, dar mai ales acele personaje din lumea politică acoperite de penibil, ridicol și c-c-t.

Dana BUDEANU este o doamnă cu o inteligență sclipitoare, care are definite clar proceduri de evaluare de la acre nu face niciun rabat și o dată ce a spus ceva care se încadrează în acel sistem, nu va reveni asupra lui în niciun caz să spună un pardon, am greșit, scuzați, o iau de la capăt altfel.

Dana BUDEANU a reușit ieri seară să electrizeze un public destul de afurisit al lui Mihai GÂDEA care doar la Florin PIERSIC sau la Dan PURIC mai stă cu gura căscată, fără să se întrebe cât timp a trecut. Ea face parte din categoria de persoane cu creierul la ele, care nu urmărește telefonul pentru a primi cindicății prețioase de la marele gânditor al partidului, care-i dirijează viața, căci ea se dirijează singură, neavând partid.

Aș mai zice eu o chestie despre Dana BUDEANU, dar nu mă avantajează deloc, pentru că mă considerat ca fiind un prinț al limbajului colorat, prinț care aseară a fost detronat, de unde și povestea cu prinț și cerșetor se dovedește a fi reală. Am meritul că-mi recunosc înfrângerea.

(02 septembrie 2020)

No comments:

Post a Comment