Thursday, September 17, 2020

Adrian MORARU ne bombardează cu mesaje

Adrian MORARU este candidatul la poziția de primar al sectorului trei. Ce m-a pus pe gânduri candidatul Adrian MORARU este legat de un defect al meu, care constă în a evita folosirea negației Nu în textele mele. I-am detestat pe cei care-mi spuneau în dietele de slăbire ce Nu am voie să mânânc. În discuțiile cu doctoranzii sau cu studenții mei de la masterat sau de la licență le-am adresat rugămintea să construiască propoziții în care Nu să lipsească, pentru că eu sunt o persoană pozitivă, care dorește construcții și mai puțin sau deloc restricții sau interdicții.



Aș vrea să primesc de la acest candidat un mesaj clar tot așa de concentrat cu ce vrea să facă, cu termene și surse de finanțare și mai ales să spună ce se va întâmpla dacă nu va indeplini obiectivele, căci a critica pe alții este cel mai simplu lucru din lumea aceasta.

Adrian MORARU, vrei să te votez, convinge-mă cu clucrui clare că ești mai bun decât toți ceilalți!

(17 septembrie 2020) 

No comments:

Post a Comment